Rotorua... - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Brigitte en Kristen - WaarBenJij.nu Rotorua... - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Brigitte en Kristen - WaarBenJij.nu

Rotorua...

Door: Kristen & Bridget

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Kristen

06 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Daar zijn we weer op onze 6de dag in Rotorua. Het was een rustige en lange week met een indruk die we niet meer vergeten.

Het hostel was aangenaam groot en onze kamer werd aangewezen. Een grote ruimte met bank, bed en badkamer was ons thuis deze dagen. Met een glazen deur die ons toegang gaf tot ons stukje tuin en ons poortje. Alles wat we nodig hadden aan winkels zat aan de overkant van de straat. Het was allemaal ideaal, op 1 ding na.... De stank in Rotorua die blijkbaar van de thermal pools enzo af komt is afschuwelijk en hangt overal in het stadje. Dus ook bij ons in de kamer.

De eerste 2 dagen was het zonnig en heben we wat rondgehangen bij het meer. Kris ging weer op zijn wandeltocht terwijl ik probeerde de lucht te ontwijken.

De 3de dag werd het kouder en bewolkt. We ontdekten gratis internet op de kamer. Ook ontdekten we de huilende baby's van de buren die vrij veel huilen. En tot slot ontdekten we dat ik ziek werd van de lucht. Misselijkheid en buikpijn door de lucht van buiten zorgden ervoor dat ik binnen bleef.

We hebben het best gezellig gehad door extra spellen te downloaden en hele dagen te spelletjes spelen. Alleen de huilende baby's hielpen niet mee. Vandaag zijn we naar het museum gegaan en naar The Belgian Bar, waar ik lekker een kroket op had die ook echt zo smaakte. Moet ook zeggen dat we blij zijn geweest met de Mini tv die we hadden. Morgen gaan we weer verder en hopen jullie de volgende keer een boeiender verslag te geven.

Tot dan xxx


  • 06 Maart 2009 - 10:39

    Natasja:

    Hey,

    Kunnen jullie even lekker helemaal bijkomen... Jammer, dat er zo'n stank is. Hopelijk voelen jullie je snel wat beter.

    groetjes Natasja

  • 07 Maart 2009 - 05:59

    Romy:

    hee hee, fijn dat het zo'n mooi hotel is, alleen jammer van die stank... ik hoop dat alles verder goed gaat. ik mis je wel hoor!! :( ik ga vandaag weer met oma mee. ik hoop dat ik je snel weer een keer spreek op msn! dikke kus romy

  • 08 Maart 2009 - 14:14

    8-3 ---16.05 Mama:

    lieve Brigitte en kris,Fijn zo'n mooi hostel en zoveel ruimte,jammer van de stank en en het ziek worden en de huilende baby's. Ik kan coromandel niet vinden op de kaart.Mirjam gaat naar de Barryeiland vlak waar jullie nu zitten,maar dat kan ik ook niet vinden op de kaart. Heel veel lieve groetjes van mama xxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brigitte en Kristen

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 31693

Voorgaande reizen:

02 December 2008 - 22 April 2009

The Great Escape

Landen bezocht: