Verslagen door vrouwen in Palmy - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Brigitte en Kristen - WaarBenJij.nu Verslagen door vrouwen in Palmy - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Brigitte en Kristen - WaarBenJij.nu

Verslagen door vrouwen in Palmy

Door: Kristen & Bridget

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Kristen

23 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Napier

Daar zijn we weer, inmiddels vertrokken uit Wellington waar ik voordat we vertrokken de Cable Car genomen heb en via de Botanical gardens naar de Beehive (Politiek gebouw van Welly) gelopen heb. Daarna hebben we gauw de bus gepakt naar Palmerston North waar we gelogeerd hebben bij familie (Tom & Gay) van Richard & Margot. Er was enigzins herkenning van het huis toen ik er binnen kwam, al is het wel veranderd.

Bij Tom & Gay hebben we met zijn vieren Croquet gespeeld, de mannen zijn helaas verslagen door de vrouwen, al hadden we wel een paar hele goeie slagen :) Daarna hebben we fish en chips gegeten. Dat was onze quick & easy maaltijd.

Ook heb ik (Kristen) in Palmy gezwommen op een regenachtige dag bij de "Lido Aquatic Pool" waar ik een zeer ontspannende dag heb gehad. We zijn ook naar de Esplande geweest in Palmerston North, dat is een mooie park met veel eendjes en wandelpaden, dat van de eendjes kan bridget uitgebreid vertellen.

Momenteel zitten we in Napier waar we erg mooi weer hebben en nog steeds van genieten. Vandaag hebben we de Oscars gekeken wat erg leuk was. Morgen gaan we Napier verder ontdekken en volgt er nog wel een post van...

Voor nu, houdo.. Cheers Bro ;)

• 23 Februari 2009 - 10:48

Anneke:

Het was leuk om jullie gisteren op de webcam te zien! :-)

Kate Winslet heeft eindelijk een Oscar gewonnen!! Ze is een van mijn favoriete actrices. Slumdog Millionaire vind ik ook fantastisch!! In elk geval beter van de die deprimerende No Country for Old Men en There Will Be Blood van vorig jaar.

xxx Anneke
    ps Zac Efron gaf ook een goede show weg met zijn top hat op ;-)

• 23 Februari 2009 - 14:25

Judith:

Hey
    Jullie hebben het echt goed met het weer zeg.
    Ook leuk dat jullie de oscars gekeken hebben en dat dit erg leuk was.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier..
    Liefss Judith

• 24 Februari 2009 - 13:05

Natasja:

Hey,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie zitten in ieder geval niet stil. Maar bridget zat wel omringd tussen de eenden. Ziet er wel erg gezellig uit, en niet gevaarlijk.

Liefs Natasja

• 14 Maart 2009 - 09:02

Marco:

hey guys,

die palmbomen zien er tof uit. Erg mooi dat soort plaatjes!