Aftellen in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Brigitte en Kristen - WaarBenJij.nu Aftellen in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Brigitte en Kristen - WaarBenJij.nu

Aftellen in Melbourne

Door: Kristen & Bridget

Blijf op de hoogte en volg Brigitte en Kristen

17 April 2009 | Australië, Melbourne

Na weer een vermoeiende reinreis zijn we aangekomen in Melbourne. Geen vertraging dit keer. Dus wij de tram in en wilden een kaartje kopen maar de automaat was defect. Dus zwart gereden naar het hostel. Op zoek naar ons hostel was ik blijkbaar vergeten dat deze boven een Engelse pub zit.

De eerste avond was een nachtmerrie... We hebben even beneden wat gedronken en geluisterd naar de dappere mensen die mee deden aan Karaoke Night... Toen we eenmaal naar bed wilden konden we het wel vergeten. Lawaaiii!!!! Karaoke Night!... Veel mensen die teveel drinken.. De pub bleef open tot 1 uur in de nacht en de andere mensen in het hostel wilden het feestje door zetten. Keihard de tv aan tot 4 uur in de nacht wakker gelegen door gegil en geroep en gelach.. Dat worden nog 4 lange nachten.

De volgende ochtend wat van gezegd bij de receptie. En ontzettend moe gingen we Melbourne verkennen. De tram gepakt en naar de stad. Veel rond gelopen en gekeken wat er te doen was. Het Comedy festival is bezig en iedereen probeert je over te halen naar hun show te komen.

We zijn naar de film geweest: "Race to witch mountain". Die was niet zooo boeiend vond ik. Maar alles is beter dan in het hostel zijn. We hebben een schema opgesteld om de jetlag tegemoet te komen. En dus nu alvast zo laat mogelijk opblijven om de biologische klok een beetje terug te gooien naar Nederlandse tijd.

Vandaag hebben we staan spelletjes spelen in de winkel... Op de playstation 3 en de wii en ook op de Xbox. Dat was leuk en gratis. De komende dagen gaan we het goedkoop doen. De laatste 3 dagen in Australie zijn aangebroken. Dus wij zijn ons aan het voorbereiden op de vlucht.

Dit is officieel de laatste post die we doen voor we terug komen. Wij hopen dat jullie met veel plezier hebben meegeleeft en gelezen. Wij hebben nog genoeg foto`s als we terug komen om jullie mee te vervelen. Ongeveer zo`n 2500 stuks en niet te vergeten 12 uur aan videobandjes... Maar dat is alleen voor de vrijwilligers.

Wij wensen jullie een fijn weekend en geniet van de rust want volgende week zijn we weer thuis.

Liefs, Kristen en Brigitte

• 17 April 2009 - 08:40

Anneke:

Ik heb zeker genoten van alle verhalen en foto's. Heel fijn om zo goed op de hoogte te worden gehouden. Veel plezier nog!

xxx

• 17 April 2009 - 14:10

Sandra:

Jullie ook alvast een fijn weekend (:
    Een film die wel ab-so-luut de moeite waard is, is The boat that rocked, die heb ik gisteren hier in Oxford gezien en hij is geweldig!!

Veel succes & plezier deze laatste paar dagen. Genoeg foto & video materiaal om op de geweldige reizen terug te kijken (:

Groetjes

• 17 April 2009 - 20:50

Nick:

Leuk om op deze manier te lezen wat jullie allemaal mee maken.
    Ik wil jullie nog een fijne terugreis wensen en geniet nog van de laatste dagen vakantie. Tot volgende week.

Groetjes
    Pap

• 19 April 2009 - 09:40

19-4 11.40 Mama:

lieve B rigitte en kris, Ik ben blij dat jullie weer thuiskomen een goede reis en tot gauw mama xxxxxxxxxxxxxx

• 19 April 2009 - 18:39

Charlie:

ik vond het echt leuk hoe jullie alles hebben bijgehouden! Ik zal nog vele foto's gaan bekijken en aardig wat uurtjes film bekijken... hihihi!
    tot snel! liefs, Charlie

• 20 April 2009 - 12:16

Evert-Jelle:

Met veel plezier (en een gezonde hoeveelheid jaloezie) heb ik genoten van de verhalen en foto's.

Leuk om wat meer van de wereld te zien, ook door andermans ogen. Het was iedere keer een plezier om te lezen wat jullie meegemaakt hadden en, dat jullie het zo enorm naar jullie zin gehad hebben.

Wel gaar van de pub, slapen zal nu idd minder gaan, maar als je toch al je klok omgooit zal dat wel schelen.

Goede vlucht richting Nederland!

Groeten!